اخبار و مقالات

 آرایشگاه تکین شعبه گرگان 09221101290

اسامی آرایشگاه های گرگان

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

برای خرید کالا و هر خدمتی سعی میکنیم حساسیت داشته باشیم. بی شک این شرط کاملا عاقلانه است که در مورد خرید خود تحقیق کنیم. اگر صادق باشیم حساسیت ها در مورد خدمات زیبایی و بهداشتی باید بیشتر باشه. چند تا سوال که می تونیم داشته باشیم می تواند به صورت زیر گفته شود:

اسامی آرایشگاه های زنانه در گرگان ؟ آرایشگاه های درچه یک کدامند؟ برای استفاده از خدمات زیبایی و بهداشتی در استان گلستان (گرگان- گنبد- بندر ترکمن- کردکوی - علی آباد- مینودشت - بندرگز و ..) کجا بریم؟ آرایش روز عقد را کجا برم؟ شب عروس ؛ آرایشگاه کجای گرگان برم؟ بهترین آرایشگاه زنانه کجاست؟ برای مراسم عقد کدام سالن زیبایی گرگان را انتخاب کنم؟ با تجربه ترین و مجرب ترین آرایشگران در کدام سالن بهداشتی و آرایشی فعالیت می کنند؟ کدام سالن های زیبایی در دادن قیمت خدمات انصاف را رعایت میکنند؟ کدام مرکز تخصصی عروس ، از مواد اصل برای ارائه خدمات استفاده می کند؟ 10 آرایشگاه برتر تو گرگان کجا هست؟ و … ..


مرکز تخصصی عروس در استان گلستان

«آرایشگاه تکین - شعبه گرگان» 

بدون شک تمامی این سوالات و پرسش های دیگر را میشه مطرح کرد و در انتخاب یک آرایشگاه یا مرکز تخصصی عروس مد نظر قرارداد، برای دادن یک پیشنهاد خوب، مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان را به بانوان محترم معرفی میکنم.

  • بی شک با حضور اساتید برتر کشوری و استانی، تکین در استان گلستان بهترین مرکز تخصصی عروس می باشد.
  • بی شک با حضور اساتید مختلف و مستر های لاین های مختلف زیبایی، تکین در استان گلستان بهترین مرکز ارائه خدمات بهداشتی و آرایشی می باشد.

مرکز تخصصی عروس تکین، درکنار اساتید برتر کشوری و استانی و زیر نظر بانو نوری (با تجارب ارزنده در مدیریت از تهران ) در استان گلستان آماده خدمات رسانی به تمام بانوان سخت پسند و زیبا پسند می باشد . خوشحال میشم خدمات فوق حرفه ای عروس را برای دختران گلستانی و برای شروع زندگی شان با انواع توانایی های مالی در یک آرایشگاه زنانه خوب در گرگان ارائه دهم.

بانوان محترم می توانند با هماهنگی قبلی مشاوره حضوری / تلفنی(مزایا/هزینه/نحوه ی دریافت خدمات) دریافت نمایید و با اطمینان با «تکین» حرفه ای شوید.
آدرس : گرگان، گرگانپارس ، مرداد غربی

شماره تماس: (همراه) 9221101290 (بانو نوری)                       (ثابت) 01732524185

سالن زیبایی تکین

درباره ما

«تکین» یک آرایشگاه حرفه ای ، زیبا و مجهز است که در بهترین نقطه گرگان واقع شده است

در فضایی آرام، با حضور ماهرترین آرایشگران استان گلستان و با قیمتی مناسب در خدمت شما می باشد.

آدرس

    تهران، قلهک/ و /گرگان، گرگانپارس، مرداد غربی، تکین

  آدرس ایمیل:
admin@takins.ir

  09221101290

  01732524185

ساعت کاری

شنبه تا پنج شنبه:
010:00 صبح - 7:00 شب

 

  جمعه و روزهای تعطیل رسمی:
با هماهنگی قبلی ♥