اخبار و مقالات

پکیج عروس  در آرایشگاه تکین شعبه گرگان 09221101290

آموزش قسطی کراتینه ( صافی و احیا) مو در گرگان 09221101290

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

کراتینه و احیا و ابریشمی نمودن موهای آسیب دیده با کراتین واقعی در سالن زیبایی تکین در استان گلستان (و نه با مواد صافی که خود شیمیایی بوده و باعث آسیب رساندن به مو است و فقط در صدی کراتین با آن مخلوط شده که در بعضی سالن ها به جای کراتین واقعی استفاده می شود) . ما این حق را برای شما، بانوی محترم  قائلم که پس از دریافت مشاوره و در صورت رضایت به دریافت خدمات اقدام نمایید.

آرایشگاه تخصصی عروس  تکین (شعبه گرگان)

«بهترین ها با تکین همکاری می کنند-----با کیفیت خدمات، ما را خواهی شناخت» 

کراتین مو چیست؟ 

پروتئین اصلی موجود در مو، دندان و ناخن، همان کراتین است که باعث صاف و درخشان بودن آن ها می شود. مطمئناً هر چه میزان این پروتئین کم باشد، موها مجعدتر و وزتر خواهند بود و درخشندگی و زیبایی چشمگیری نخواهند داشت. کراتین باعث نرم شدن ساختمان مو می شود و کراتینه کردن مو باعث جبران کمبود کراتین مو می شود. کراتین از منابع حیوانی و سایر منابع طبیعی تهیه می شود و کاملا طبیعی است و با استفاده از مالیدن بر روی مو و سشوار داغ جذب مو می شود ولی باید در میزان مواد و گرمی سشوار دقت شود تا باعث آسیب رسیدن به موهای شما نشود. آرایشگاه خوب تکین در گرگان، با کادری مجرب تمامی خدمات کراتینه مو، زیبایی مو و صورت را با بالاترین کیفیت و کاملا حرفه ای به شما بانوان عزیز ارائه می دهد و بی شک مشتری دائمی این آرایشگاه خواهید شد.


کراتین چقدر ماندگاری دارد؟

موهای کراتین شده دارای آب چربی وپروتئین لازم ساختمان موها هستند و اما ماندگاری آن معمولا بین 4 تا 6 ماه میباشد معمولا از ماه چهارم به بعد بر اثر شستشو و عوامل محیط کمتر شده و اما ماه ششم و یا تا چند ماه هم هنوز مو دارای املاح وارد شده میباشد. این فرآیند معمول کراتین موهاست از دیگر عواملی که تعیین کننده میزان این ماندگاری است رعایت درانجام ندادن بی رویه رنگ و مش و نیز حرارت می باشد و از نکات کلیدی کار کراتین حتما خشک کردن موها بعد از شستشو است. و درآخر استفاده از شوینده های فاقد آمونیاک است..

بانوان محترم می توانند با هماهنگی قبلی مشاوره حضوری / تلفنی(مزایا/هزینه/نحوه ی دریافت خدمات) دریافت نمایید و با اطمینان با «تکین» حرفه ای شوید.
آدرس : گرگان، گرگانپارس، مرداد غربی

شماره تماس: (همراه) 9221101290 (بانو نوری)  -9221101260                      (ثابت) 01732524185

سالن زیبایی تکین

درباره ما

«تکین» یک آرایشگاه حرفه ای ، زیبا و مجهز است که در بهترین نقطه گرگان واقع شده است

در فضایی آرام، با حضور ماهرترین آرایشگران استان گلستان و با قیمتی مناسب در خدمت شما می باشد.

آدرس

    تهران، قلهک/ و /گرگان، گرگانپارس، مرداد غربی، تکین

  آدرس ایمیل:
admin@takins.ir

  09221101290

  01732524185

ساعت کاری

شنبه تا پنج شنبه:
010:00 صبح - 7:00 شب

 

  جمعه و روزهای تعطیل رسمی:
با هماهنگی قبلی ♥