اخبار و مقالات

آرایشگاه تخصصی عروس تکین - شعبه گرگان 09221101290

رمز و راز انتخاب بهترین آرایشگر(آرایشگاه بانوان)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

خیلی از خانم ها بدون آرایش، احساس لختی می‌كنند، اما اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می‌رسد. آرایش كردن به آسانی كه فكر می‌كنید، نیست. باید با شكل صورت و نمای خارجی چهره خود كار كنید. با روش های درست آرایش كردن، می‌توانید عیوب خود را تا حد امكان كاهش دهید و زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید.

گریم و میکاپ فوق تخصصی عروس؛ در مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

داشتن مو و آرایش بی نقص خواسته همه عروس هاست که همین امر انتخاب یک آرایشگر مناسب را به یکی از مهمترین دغدغه های عروس ها تبدیل کرده است. اگر می خواهید از آرایشگاه عروس خدمات خوبی دریافت کنید سوال های زیر را حتما از آرایشگرتان بپرسید و براساس پاسخ هایی که آرایشگر به شما می دهد تصمیم بگیرید که آیا او آرایشگر مناسبی برای شما خواهد بود یانه؟!

پاسخ سوالات زیر را به دقت بررسی کنید:
1- کمی از سوابقتان بگویید؟
باید مطمئن شوید که آرایشگر صورت و موهایتان در این روز مهم قابل اعتماد خواهد بود بنابراین از او بپرسید کجا آموزش دیده‌، چه مدت سابقه کار دارد و چه نوع کارهایی انجام می دهد.

در آرایشگاه تکین در گرگان؛ می توانند اساتید و بهترین عروس کاران استان گلستان  را ببینید و از حضور ارزشمند ایشان برای مشاوره و دریافت خدمات بهره مند شوید.


2- تجربه‌ کار چند عروسی را دارید؟
دانستن اینکه آرایشگرتان سابقه‌ کار چند عروسی را داشته است شما را از میزان تجربه‌ و توانایی او در انجام کار آگاه خواهد کرد.

در آرایشگاه تکین در گرگان؛ عروس کاران اما با سابقه بیش از 20 سال سابقه، هر یک یبش از چند هزار نفر عروس را همراهی کرده اند.


3- می توانم آلبوم کارهایتان را ببینم؟
آیا می‌خواهید ببینید که آیا کارشان با سلیقه شما همخوانی دارد یا خیر؟ درخواست کنید تا نمونه‌هایی از کاری که خودش انجام داده‌ را ببینید. اگر احساس کردید کارهایش چندان با سلیقه شما همخوانی ندارد، بهتر است به دنبال گزینه‌های دیگری باشید.

در آرایشگاه تکین در گرگان؛ علاوه بر دیدن نمونه کارها؛ در یک رفتار حرفه ای می تواند در جلسات آرایش عروسهای قبل از خودتان حاضر شوید و به این صورت کاملا از نزدیک کیفیت کار و همراهی عروسکار تکین را ارزیابی کنید .

4- آیا در روز عروسی، خودتان کار خواهید کرد؟ 

بدترین اتفاق در روز عروسی این است که کسی جز فردی که انتظارش را داشتید جلویتان ظاهر شود! بنابراین لازم است با کسی که قرار است خدمات روز عروسیتان را اداره کند در ارتباط باشید و با آنچه عرضه می‌کند آشنا شوید.

در آرایشگاه تکین در گرگان؛ علاوه بر عروس کار شما؛ تیمی آماده به کار را به حالت آماده باش برای مراسم های بزرگ داریم. بنابراین هیچ درخواستی در مرکز تخصصی عروس تکین، کارتان روی زمین باقی نمی ماند.


5- چطور قرارمان را رزرو کنم؟
خیلی مهم است که زمان کافی برای انتخاب آرایشگاه عروس بگذارید و کارهایتان بدون عجله و با دقت انجام شود بنابراین رزرو وقت به شما کمک می کند تا هم شما دچار استرس نشوید و هم آرایشگرتان زمان کافی برای آرایش صورت و موهای شما داشته باشد.

در آرایشگاه تکین در گرگان؛ به دقت و با حساسیت کلیه خدمات منتهی به روز عروسی را برنامه ریزی میکنیم. بنابراین اجرای برنامه ریزی شما ممکن است چند هفته قبل از تاریخ عروسی (از جمله دریافت خدمات پاکسازی و ...) شروع شود.


6- آیا قراردادی وجود دارد؟ پیش پرداخت لازم است؟
برخی مواقع اتفاقاتی می‌افتند که ممکن است عروسی‌ لغو شود یا اینکه روزش تغییر کند. دانستن این که آیا باید قراردادی امضا کنید یا ودیعه‌ای پرداخت کنید شرایط را برایتان روشن خواهد کرد.

در آرایشگاه تکین در گرگان؛ برای اطمینان عروس خانم ها یا خانواده داماد ، با ایشان قرارداد می بندیم و خودمان را متعهد می کنیم که در ارائه خدمات به شما قصور و کوتاهی رخ ندهد.


7- دستمزد شما چقدر است؟
گاهی اوقات، انتخاب به هزینه بستگی دارد. بنابراین حتما از ابتدا درباره قیمت توافق کنید.

در آرایشگاه تکین در گرگان؛ مطابق با پکیج انتخابی شما (تعداد خدمات- نوع مواد و برند آنها - عروس کار) قیمت تعیین و هزینه ی نهایی تعییم می شود. با این حال هیچگاه به خاطر قیمت و هزینه ارائه خدمات حرفه ای جدا نمی شوید.

8- آیا می توانید گروه عروسی را همراهی کنید؟

اگر گروه عروسی هم نیاز به آرایش مو و صورت داشته باشند لازم است مطمئن شوید که آرایشگر شما یا همکاران او می توانند به همه‌ خانم‌ها را خدمات بدهند.

در آرایشگاه تکیندر گرگان؛ غیر از پکیج های عروس، پکیج هایی برای بستگان درجه یک و آشنایان وجود دارد که می توانید برای همراهان عزیز خود انتخاب کنید؛ گروه عروس کاران تکین ، آماده اند تا با رعایت ملاحظات برنامه ریزی شما ارائه خدمت نمایند.

9- آیا می‌توانید این قیافه را کپی کنید؟
اگربه دنبال ظاهر مشخصی هستید و نمی‌خواهید گزینه‌های دیگر را ببینید، پس باید مطمئن شوید که آرایشگرتان می تواند آن ظاهر را کپی کند.

در آرایشگاه تکیندر گرگان؛ ما به صورت حرفه ای به شما مشاوره می دهیم و حتی امکان کپی برداری از ظاهر مورد نظر شما را فراهم می کنیم.

10- از چه موادی استفاده می‌کنید؟

این موضوع، به ویژه اگر پوستتان حساس است یا آلرژی خاصی دارید بسیار مهم است.

در آرایشگاه تکین در گرگان؛ مواد مصرفی ما مطابق با درخواست و بر اساس شناخت از فیزیولوژی شما خواهد بود.


نکته
می توانید از سایر مراجعه کننده ها و مشتری های آرایشگرتان درباره کار او پرس و جو کنید در بیشتر موارد این افراد پاسخ صادقانه ای به شما خواهند داد. 

در آرایشگاه تکین در گرگان؛ ما شرایط حضور شما را در یکی از روز های دیگر عروس ها فراهم می کنیم تا از نزدیک و با اطمینان از تکین خدمات دریافت کنید.

بانوان محترم می توانند با هماهنگی قبلی مشاوره حضوری / تلفنی(مزایا/هزینه/نحوه ی دریافت خدمات) دریافت نمایید و با اطمینان با «تکین» حرفه ای شوید.
آدرس : گرگان، گرگانپارس ، مرداد غربی

شماره تماس: (همراه) 9221101290 (بانو نوری)                     (ثابت) 01732524185

 

سالن زیبایی تکین

درباره ما

«تکین» یک آرایشگاه حرفه ای ، زیبا و مجهز است که در بهترین نقطه گرگان واقع شده است

در فضایی آرام، با حضور ماهرترین آرایشگران استان گلستان و با قیمتی مناسب در خدمت شما می باشد.

آدرس

    تهران، قلهک/ و /گرگان، گرگانپارس، مرداد غربی، تکین

  آدرس ایمیل:
admin@takins.ir

  09221101290

  01732524185

ساعت کاری

شنبه تا پنج شنبه:
010:00 صبح - 7:00 شب

 

  جمعه و روزهای تعطیل رسمی:
با هماهنگی قبلی ♥