اخبار و مقالات

اکستنشن مو در  آرایشگاه تخصصی تکین شعبه گرگان 09221101290

اکستنشن مو در گرگان (با قیمت مناسب)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

آیا به دنبال بهترین آرایشگاه اکستنشن مو در گرگان هستید؟ ایا به دنبال بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در استان گلستان هستید که خدمات مو مدرنی ارائه می دهد هستید؟ اگر به دنبال آرایشگاه خوب برای رنگ مو در گرگان برای دریافت خدمات رنگ مو عالی هستید. اگر به فکر مراجعه به حرفه ای ترین سالن رنگ مو در گرگان برای رنگ کردن مو به روش رنگ مو ترکیبی هستید. اگر به دنبال ارزان ترین قیمت اکستنشن مو با لیزر در یک سالن اکستنشن مو حرفه ای هستید. ما شما را به سالن زیبایی تکین مجرب ترین سالن اکستنشن مو در گرگان و در عین حال بهترین آرایشگاه رنگ مو در استان گلستان دعوت می کنیم. 

می توانید با هماهنگی قبلی مشاوره حضوری / تلفنی(مزایا/هزینه/نحوه ی دریافت خدمات) دریافت نمایید و با اطمینان از «تکین» خدمات دریافت کنید. بانوی محترم،  کافیست با شماره های 09221101290 و یا 01732524185 تماس و یا در شبکه های مجازی به ما پیغام دهید. 


اکستنشن مو با تخفیف حداقل 30 % در گرگان

توسط اساتید مجرب و دوره دیده 

برای آشنایی بیشتر با ذائقه بانوان محترم ایرانی و بالاخص گلستانی؛ بانو نوری(مدیر موفق آرایشگاه تکین) تعامل و حضور بیش از یک هفته ای در یکی از برندهای اکستنشن در تهران داشته اند. بر این اساس، با مد نظر قراردادن تمامی ملاحظات تخصصی (از نگرانی در کیفیت مو و طبیعی بودن و ...) و با ارائه قیمت منصفانه، در تکین به صرفه تر از تهران خدمات دریافت کنید. بهترین و کم هزینه ترین شیوه، تماس با یکی از شماره های فوق جهت ارتباط مستقیم و تلفنی قبل از هر گونه تصمیم گیری می باشد.

سالن زیبایی تکین

درباره ما

«تکین» یک آرایشگاه حرفه ای ، زیبا و مجهز است که در بهترین نقطه گرگان واقع شده است

در فضایی آرام، با حضور ماهرترین آرایشگران استان گلستان و با قیمتی مناسب در خدمت شما می باشد.

آدرس

    تهران، قلهک/ و /گرگان، گرگانپارس، مرداد غربی، تکین

  آدرس ایمیل:
admin@takins.ir

  09221101290

  01732524185

ساعت کاری

شنبه تا پنج شنبه:
010:00 صبح - 7:00 شب

 

  جمعه و روزهای تعطیل رسمی:
با هماهنگی قبلی ♥